#Finnformenmedsiri – Back on track!

Skrevet av RAW Trening | 19. november 2018 | Ingen kommentarer

Uke 7 av 12

Bakgrunn: Siri har en travel jobb med mye reising og er mor til tre. Det er lenge siden hun har trent regelmessig, men nå ønsker hun å å ta bedre vare på seg selv og etablere sunne treningsvaner. Med hjelp av RAW og PT Ronny Døhli følger Siri en 12 ukers treningsplan. Følg Siri på veien mot mer energi og overskudd!

Siris mål: Få mer energi, føle meg vel og kjenne at kroppen er sterkere og lettere.
Back on track etter en tøff uke!

Treningsrutiner: 4 treningsøkter à min. 30 min. pr uke

Aktivitetsmål: Min. 3 økter pr uke à 30 min. de dagene Siri ikke trener (ballspill med barna, gåturer, sykling etc.)

Fokus denne uken: Fortsette med rutinene og notere kosthold

Siris kommentar:

Forrige uke var igjen en svært hektisk jobbuke med reising og mange foredrag. Jeg klarte likevel å gjennomføre to styrkeøkter og en cardiotrening. Ellers er det mye hverdagsaktivitet – lite stillesitting!

Jeg føler meg bedre nå etter en tøff uke forrige uke. Jeg har vel (igjen) kommet fram til at jeg ikke tåler sukker spesielt godt og at jeg vil eliminere det helt. Jeg blir trøtt og sur av sukker rett og slett. Jobber nå videre hver dag med å ta sunne valg og finne muligheter for bevegelse.

Fokuserer og på å komme nærmere 8 timer søvn i snitt per natt. Og klare å fortsette videre og bygge på denne gode uken.

INSTAGRAM: Følg Siri på hennes livsstilsendring – @siri.abrahamsen
Ronnys kommentar:

Etter en tøff og utfordrende uke er det bra å se at Siri igjen er tilbake på rett spor igjen! Som Siri og jeg snakket mye om forrige uke så skal det ikke så mange gode dager til før man kjenner at godfølelsen og motivasjonen er tilbake – noe Siri bekreftet underveis denne uken og hun var veldig godt fornøyd når uken var omme. Med motivasjonen tilbake satser vi alt på å jobbe videre mot målene som er satt!

Læringen er at motgang vil komme – slik vil det alltid være. Men husk at det snur raskt og det er ingen grunn til å gi opp selv om det butter en uke. Det skal normalt bare noen få dager til med gode rutiner og der man klarer å gjennomføre de gode tingene, før man igjen føler man er på rett vei. Mer skal det ikke til.

Siri fikk også notert kostholdet sitt i 3 dager denne uken og det skal jeg gå igjennom og gi henne tilbakemeldinger på i neste uke. Så det blir fint å kartlegge det hun får i seg og sett hvordan det fungerer i hennes hektiske hverdag.

Fokus videre:

Fortsette videre med å finne gode løsninger og bruke målet som ligger der fremme som en skikkelig motivasjon – det gir mening og det er viktig for å ha tro på at hun denne gangen skal fullføre denne prosessen og livsstilsendirngen!

 

Følg Siri:

Uke 1 – Kom i gang

Uke 2 – Forsette etter en god start

Uke 3 – Møtes på RAW

Uke 4 – «Trening blir kjekkere og kjekkere»

Uke 5 – Barneuke og logistikk

Uke 6 – Når ingenting går som planlagt