Månedens kunde!

Skrevet av RAW Trening | 26. mai 2016 | Ingen kommentarer

Lyst til å komme igang med trening? Få inspirasjon og tips av månedens kunde i RAW: Carina Olset

I vårt nyhetsbrev kan du hver mnd lese om månedens kunde!

I mai var dette Carina Olset! Bare det siste året kan Carina se tilbake på en rekke priser som forbilde, profil etc. Vi kan love at denne dama er like bra som hun er på NRK skjermen 🙂 Nå er hun snart klar med EM sendinger!  Carina forbereder seg i RAW lokalene både mentalt og fysisk!

For dere som ikke har fått med dere intervjuet med Carina via nyhetsbrevet vårt kan dere lese om hva og hvorfor hun trener her:

Håper det vil inspirere 🙂

NB! Husk at fra 6-10/6 kan du kjøpe 3 timer eller samtaler til 1990 kr!

MÅNEDENS KUNDE I MAI!

NAVN: CARINA OLSET

1. Hva liker du å trene Carina?
Jeg har alltid likt å være i aktivitet, og det har variert mellom langrenn, fotball, volleyball, innebandy og trening på treningssenter. Den optimale økta for meg er løping ute om høsten, når lufta er passe kald og klar, det er gjerne litt duskregn, og jeg kan løpe bakkeintervaller. Da er jeg lykkelig når jeg etter endt økt kan spise kvelds og ta en kopp varm te!

2. Hva er din favorittøvelse når du trener med Ronny?
Etter at jeg begynte å trene med Ronny på Raw, har pullups blitt den nye favoritten. Jeg tar de fremdeles med hjelp fra en strikk, men OMG jeg føler meg så utrolig sterk når jeg trekker meg selv opp!

3. Hvorfor trener du hos oss?
Fordi jeg får hele pakken på Raw: Både mental og fysisk trening, og kombinasjonen har gjort underverker for meg denne våren.

4. Beste treningstips for andre som har lyst til å komme igang med trening:
Finn noe du mestrer, som du gleder deg til å gjennomføre. Tør å utfordre deg selv. Og bruk gjerne en PT som hjelper deg til å gjøre riktige øvelser riktig, og til å sette opp et program som er spesielt tilpasset deg. Jeg avsluttet min langrennskarriere da jeg var 17, så venta jeg til jeg ble 34 før jeg igjen fikk profesjonell hjelp til treningen. Nå vet jeg at jeg burde begynt med det tidligere.

5. Hva er målet for 2016?
Etter en sykdomsperiode med treningsforbud i halvannet år, har jeg som mål å få kroppen min tilbake i 2016. Jeg vil være sterk, jeg vil mestre hverdagen uten å bli andpusten, og så vil jeg løpe en mil uten å trenge tre dager til å hente meg inn igjen. Dessuten ser jeg nå at jeg har antydning til magemuskler – og hvis 2016 blir det året hvor jeg fikk vaskebrett, så er det helt i orden for meg 🙂